آغوش


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

مرا در اغوشت پنهان کن


بگذار با ترانه گوشنوازی که از


قلبت بر میخیزد


به خواب بروم


یادت باشد


دستانم را محکم بگیری


ومواظب باشی


فاصله ای بینمان


نیفتد....



نظرات شما عزیزان:

ÑίĻØⓞ
ساعت16:02---11 دی 1392
هربار به تو فکر می‌کنم
یکی از دکمه‌هایم شل می‌شود
انقراض آغوشم یک نسل به تأخیر می‌افتد
و چیزی به نبضم اضافه می‌شود
که در شعرهایم نمی‌گنجد

کافیست تورا به نام بخوانم
تا ببینی لکنت، عاشقانه‌ترینِ لهجه‌هاست
و چگونه لرزش لب‌های من
دنیا را به حاشیه می‌بَرد

دوستت دارم
با تمام واژه‌هایی که در گلویم گیر کرده‌اند
و تمام هجاهای غمگینی
که به خاطر تو شعر می‌شود

دوستت دارم با صدای بلند
دوستت دارم با صدای آهسته
دوستت دارم
و خواستن تو جنینی‌ست در من
که نه سقط می‌شود
نه به دنیا می‌آید.
..
...
دوووستم مارو یادتـ رفته؟؟؟
پیش مام بیــا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : بعضی ها, تمام, آغوششان, بدهکار, حضورشان, گرم, سکوتشان, دل, آرامش, صدایشان, هر دم, هر لحظه, کم دارمت,
شنبه 16 آذر 1392 14:13 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§