ساده!


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

نگاره: ‏مگه به دست آوردن تــــــــــــو
ســـــــاده بود !!
مگه دل بستن به تــــــــــو
بین این همه آدم ســــــاده بود !!
مگه اعتـــــماد و صبـــــر برای تـــــــو
ســـــــاده بود !!
پس چجــــــــوری دل کندن از تــــــو
میتونه ســــــــــاده باشه !!
نه !!
هیــــــــچ وقت اینو از من نخـــــواه 
از توان من خــــــــارجه عشــــقم 


faranak‏

مگه به دست آوردن تــــــــــــو
ســـــــاده بود !!


مگه دل بستن به تــــــــــو
بین این همه آدم ســــــاده بود !!


مگه اعتـــــماد و صبـــــر برای تـــــــو
ســـــــاده بود !!


پس چجــــــــوری دل کندن از تــــــو
میتونه ســــــــــاده باشه !!


نه !!


هیــــــــچ وقت اینو از من نخـــــواه
از توان من خــــــــارجه عشــــقم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : بی تو, غصه, شاد, خوشحال, بودنت, عشقم, خوشحالم, می بالم,
شنبه 16 آذر 1392 14:2 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§