7عاشقانه


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

از عذاب رفتن تو می سوزم تو اوج غربت

واسه ی بودن با تو ندارم یه لحظه فرصت

اینجا اشکه تو چشام به کسی نشون ندادم

اگه بشکنه غرورم خم به ابروم نمیارم

وقتی نیستی هر چی غصه است تو صدامه

وقتی نیستی هر چی اشکه تو چشامه

 

از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از غصه ی رفتنت می سوزم

کاشکی بودی و می دیدی که چی آوردی به روزم

حالا عکست تنها یادگاره از تو

خاطراتت تنها باقیمونده از تو

وقتی نیستی یاد تو هر نفس آتیش میزنه به این وجودم

کاش از اول نمی دونستی من

 

 

 

عاشق تو بودم



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت15:28---15 ارديبهشت 1392
ازاین عکست خوشم اومد محدثه

سيامك اختياري
ساعت17:22---26 فروردين 1391
سلام محدثه خانوم.من سيامك اختياري مدير وبلاگ عاشق تنا هستم وبلاگتونو ديدم خوشم اومد اگه بخايين ميتونيم باهم تبادل لينك كنيم اينم آدرسه وبلاگ من هست.
http://siamak70.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 15 بهمن 1390 12:7 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§