خیالات


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

نگاره: ‏دود می خیزد ز خلوتگاه من
کس خبر کی یابد از ویرانه ام 
با درون سوخته دارم سخن
کی به پایان می رسد افسانه ام 
دست از دامان شب برداشتم
تا بیاویزم به گیسوی سحر
خویش را از ساحل افکندم در آب
لیک از ژرفای دریا بی خبر
بر تن دیوارھا طرح شکست
کس دگر رنگی در این سامان ندید
چشم میدوزد خیال روز و شب
از درون دل به تصویر امید
تا بدین منزل نھادم پای را
از درای کاروان بگسسته ام
گرچه می سوزم از این آتش به جان
لیک بر این سوختن دل بسته ام
تیرگی پا می کشد از بام ھا 
صبح می خندد به راه شھر من
دود می خیزد ھنوز از خلوتم
با درون سوخته دارم سخن‏

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم

و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : جملات عشقولانه, جملات عاشقانه زیبا, جملات زیبای عاشقانه, جدیدترین جملات عاشقانه, زیباترین جملات عاشقانه, ♥عاشقانه های ♀من♀ و ♂تو♂♥, عاشقانه های من و تو,
یک شنبه 10 آذر 1392 11:18 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§