SMS


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

 

بنده خدا تو قطار میشینه به صندلی روبرویی میگه : به سلامتی دارین برمیگردین ؟!

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

تحقیقات دانشمندان اخیرن نشون داده :
گذر زمان هیچ چیزی را حل نمی کند !
شاید ماست مالی کند !

 

 

 

نایت اسکین

 

 

ازدواج هم چیز جالبیه! مثل ارتش می مونه!
با وجودی که همه ناراضی هستند ، ولی باز هم داوطلب داره !

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

پسر به دختر : می خوای خورشید زندگی من باشی ؟
دختر : آره
پسر : پس ۹۲،۹۵۵،۸۸۷،۶ مایل از من دور بمون !

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم / بابا توپمون افتاده توی باغ !

 

 

 

نایت اسکین

 

 

به بابام میگم تیغ اصلاح داری ؟ میگه نه برو بیرون بخر . نون هم بخر !
یه سر برو تا اون داروخانه شبانه روزی یه قرص معده بخر . میوه هم بگیر که عصر مهمون داریم !
گفتم نه احساس میکنم ته ریش بهم میاد !

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

در ایران :

تو دستشویی فکر میکنند ، تو حمام اواز میخوانند ، سر کلاس میخوابند ، تو رختخواب تلفن حرف میزنند ، موقع درس خوندن بازی میکنند ، موقع تی وی دیدن فیسبوک چک میکنند ، موقع فیسبوک چک کردن غذا میخورند ، موقع خواب بیدارند و موقع بیداری خوابند !

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

وقتی حاجیان به شیطان سنگ می زدند ، شیطان می خندید و می گفت :
این جماعت که امروز به من سنگ می زنند ، برسند تهران به من زنگ می زنند !

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

فقط یه ایرانی میتونه شامپو رو تو یه هفته تموم کنه
و تهش رو با آب قاطی‌ کنه و یک ماه بیشتر استفاده کنه !

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

سوال امتحانی بنده خدا اینا : اصغر ۳ کیلو گوجه میخره کیلویی ۵۰۰ تومان !!!
الان اصغر چند سالشه ؟

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

مادر :  داری چیکار میکنی پسرم ؟
پسر بچه پنج ساله : دارم واسه دوست دخترم نامه مینویسم . . .
مادر : ولی تو که هنوز خوندن و نوشتن بلد نیستی !!!
پسر بچه پنج ساله : اونم بلد نیست بخونه ، اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی ؟

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

پسر: کجایی عزیز دلم ؟
دختر: واااای همین الان رسیدم دارم از خستگی میمیرم ، میرم بخوابم کم کم . . .

تو چیکار میکنی عزیزم ؟
پسر: من توی مهمونی ام ، پشت سرت ایستادم !

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند ؛ کدام جادوگر به کدام ساعت نگاه میکند
.
.
.
حالا به

انگلیسی

ترجمه کن
.
.
.
Three witches watch three Swatch watches.Which witch watch which Swatch watch


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 13 بهمن 1390 11:2 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§