god


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

خدای مهربون رو شکر میکنم

 

برای فرزندم که از شستن ظرفها شکایت دارد

 

و این یعنی خونه مونده و تو خیابون ول نیست.

 

 

برای شلوغی و کثیفی خانه بعد از مهمانی

 

چون یعنی دوستانی دارم که پیشم میان.

 

 

برای لباسهایی که کمی برام تنگ شدن

 

چون یعنی غذا برای خوردن دارم.

 

 

برای سایه ای که شاهد کار منه

 

چون یعنی خورشید تو زندگیم میتابه.

 

 

برای پنجره هایی که باید تمیز بشه

 

چون یعنی خانه ای برای زندگی کردن دارم

 

 

برای جای پارکی که در انتهای پارکینگ پیدا میکنم

 

چون یعنی قادر به راه رفتن هستم و وسیله نقلیه دارم.

 

 

برای هزینه بالا برای گرمایش

 

چون یعنی خانه گرمی دارم.

 

 

برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند

 

چون یعنی رختی برای پوشیدن دارم.

 

 

برای کوفتگی و خستگی عضلاتم آخر روز

 

چون یعنی قادر بودم که سخت کار کنم.

 

 

برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند

 

چون یعنی هنوز زنده هستم.

 

 

و خدا را شکر میکنم برای همکاران ودوستان مهربونی که دارم

 

چون باعث میشوند کار وزندگی برایم با انگیزه،جالب و خوب باشد.

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت



نظرات شما عزیزان:

PuRyA
ساعت12:41---14 اسفند 1392
برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند



چون یعنی هنوز زنده هستم.
خیلی قشنگ بود.حال کردم.به وب منم سر بزن مطالب توپپپپپپی توشه.خواستی تبادل لینک هم کنیم.منتظرم


ღ جاده نقره ای رویاهامون ღ
ساعت15:16---26 بهمن 1392
اگه با تبادل لینک موافق هستی منو به عنوان بلینک بعد خبربده تا لینکت کنم

ღ جاده نقره ای رویاهامون ღ
ساعت15:14---26 بهمن 1392
هیچكس لیاقت اشكهای تو را ندارد و كسی كه چنین ارزشی دارد

باعث اشك ریختن تو نمی شود اگر كسی تو را آنطوركه میخواهی دوست ندارد

به این معنی نیست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد

دوست واقعی کسـی اسـت كه دست های تو را بگیرد ولی قلب تـو را لمـس كند

بدترین شكل دلتنگی برای كسی آن است كه در كنار او باشی و بدانی كه هرگز به او نخواهی رسید

سلام دوست عزیز.وب فوقالعاده ای داری خوشحال میشم به منم سربزنی ونظرت روبگی پس منتظرت هستم


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت15:11---26 بهمن 1392
سلام محدثه جون.لینکت کردم منو به عنوان دست های پرازخالی بلینک ممنون

رامین
ساعت10:59---9 آذر 1392
وبلاگ منو ثبت کن ابجی به چت روم منم دوست داشتی بیا ناظری بدم بهت دوستات هم بیار محدثه جان

درسا
ساعت19:38---3 آذر 1392
وبت عالیه عسیسم به منم سر بزن من یک وب عکسهای عروسکی دارم

تنهای شیطون
ساعت15:20---19 آبان 1392
این ادرس فیسمه
بیا و اددم کن عشقم

Siavash Elm


تنهای شیطون
ساعت11:33---19 آبان 1392
سلام محدثه جون
چشم بهت سر میزنم راستش بیشتر وقت فراغتم تو فیسبوکم کمتر میام وبلاگ...
ای بابا فقط وبم کشت تورو؟!!


fahimeh
ساعت14:25---11 شهريور 1392

چقدر صبور بود



فاگیری که امـــــروزم را در طالعم دید ولی....

" هیـــــچ " نگفت......!!!
__________________


اگه دوست داشتی بیا وبم و بهم بگو تا لینکت کنممممممممم!وبت بی نظیرههههه


negar
ساعت19:50---20 خرداد 1392
دوست جوووووونی آپمممممم!

عشق تنها
ساعت23:55---15 خرداد 1392
طاقت بیار, طاقت بیار،تو این روزای انتظار

طاقت بیار،طاقت بیار،تو سردی شبای تار

طاقت بیار و قلبتو به دست تنهایی نده

فانوس چشماتو ببخش به این شبای غمزده

روزای خوب و جا نذار تو سختیای روزگار

به خاطر منم شده طاقت بیار/ طاقت بیار

زمزمهٔ رسیدنت،پشت سکوت جاده ها

چند تا قدم مونده فقط،به خاطر خدا بیا

خسته ای،کوله بارت و رو شونه‌های من بذار

راه زیادی اومدیم،طاقت بیار/ طاقت بیار

نگو شکستی، نگو بریدی،منم مثل تو دلم گرفته

باید بمونی،طاقت بیاری، تو روزگاری که غم گرفته

طاقت بیار
پاسخ:mc dooste azizam aaaawli bud


milad
ساعت17:46---27 ارديبهشت 1392
سلام ، وبلاگت بسیار زیباست ، انشاالله همیشه به همین منوال باشه . موفق باشی !!!

negar
ساعت12:44---24 ارديبهشت 1392
سلام محدثه جونمممم!خوفی؟آپممم منتظرتم نفس

غریبه
ساعت15:34---23 ارديبهشت 1392
سلام.وبلاگت عالیه.اگه خواستی منو بااسمGIRLICEبلینک.منتظرتم.نظرهم یادت نرهههههه[گل]

تنهای شیطون
ساعت0:34---21 ارديبهشت 1392
سیلام محدثه جون

بابا من که نویسنده نبیدم!!

اره شیطون هستم تا حدودی...

ضمنا من پسرم چزا بهم میگی اجی اخه...!
پاسخ:vaaaaaaaaay sryyyyy man nemidunestam az koja bedunam pesari sry


khazra..!
ساعت21:14---19 ارديبهشت 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااام...
وای وبت چه نازه...
منم میخواااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااام...
هم ترو میخوام هم نویسندگیرو...
خبرم کن عزیزم!


یاسی
ساعت23:15---18 ارديبهشت 1392
سلام عزیزدلم محدثه جونم
خوشحالم که از وبم خوشت اومده
ایشالا خوشبخت بشی عزیزم
مرسی که لینکم کردی منم با افتخار لینکت میکنم


دلشکسته
ساعت20:03---18 ارديبهشت 1392
merc k behem sar zadi manam linket kardam.byeeeeeeeeeeeeeeeeee

H_M
ساعت16:28---18 ارديبهشت 1392
سلام محدثه جوووون
خیلی وبت خوبه مخصوصا این پستت
به منم سر بزن
نظر بزار اگه خواستی منو بلینک و بگو منم لینکت کنم


negar
ساعت14:08---18 ارديبهشت 1392
آپممممممممممم دوستم

زهره
ساعت13:27---18 ارديبهشت 1392
سلام ممنون لینکم کردی منم شما را لینک کردم عزیز


negar
ساعت13:22---18 ارديبهشت 1392
عزیزم نظر لطفته!وب شماهم حرف نداره!

سمانه
ساعت10:44---18 ارديبهشت 1392
عالييييييييييييييييييييييي بود

منم لينكت كردم


samira
ساعت22:44---17 ارديبهشت 1392
سلام خانومی.میسی از اینکه به وبم سر زدی.من لینکت کردم.خوشحال میشم لینکم کنی.قالبت ک عالیه وبتم توپه و محشره
www.shantiam.loxblog.com


Zahra
ساعت20:52---17 ارديبهشت 1392


داغونی ام از آنجا شروع شد که فهمیدم …


از میان این همه “بود”


من در آرزوی یکی ام که ” نبود


Zahra
ساعت20:51---17 ارديبهشت 1392
برایِ هر اتفاقی‌..








می‌توان پاسخی یافت..








جز برایِ رفتن‌های نابهنگام..








شاید رفتن ، خود پاسخِ یک اتفاق است..








هیچکس نمیداند..








جز آنکه رفته است..


هیراد
ساعت15:28---17 ارديبهشت 1392
درود..وبلاگ زیبایی دارین با متن های زیبا..ممنون که بهم سر زدین بازم بیاین منتظرتون هستم..
راسی لینکتون کردم


مجید اهوازی (کلوپ عشق)
ساعت11:24---17 ارديبهشت 1392
سلام محدثه خانم..ممنون که اومدی ...وب زیبایی داری.
در مورد پیشنهادت هم باید بگم من به زور وب خودم آپ میکنم. شرمنده.


مجید اهوازی (کلوپ عشق)
ساعت11:24---17 ارديبهشت 1392
سلام محدثه خانم..ممنون که اومدی ...وب زیبایی داری.
در مورد پیشنهادت هم باید بگم من به زور وب خودم آپ میکنم. شرمنده.


كورش 26 ساله
ساعت11:24---17 ارديبهشت 1392
س وب شما هم خيلي قشنگه ومطالب جالبي داري تو هم اسم و سنت رو برام بفرس

نفس
ساعت8:39---16 ارديبهشت 1392
سلام.
متنت واقعا جالب بود.چون باعث شده بعده مدتها یه تحول قشنگ در وجودم احساس کنم.


اسما
ساعت16:48---15 ارديبهشت 1392
هرجورراحتی محدثه جان...من اولین نوشتمو گذاشتم خانمی

اسما
ساعت15:26---15 ارديبهشت 1392
من حاضرم که نویسنده بشم.ولی این قالبت اصلا خوب نیست.درستش کن.نوشته هاتم کمتر کن و صفه اول.اگه با نویسندگیه م موافقی خبرم کن
پاسخ:mage cheshe????? man dusesh daram vali:(((


ه.م غروب
ساعت3:46---15 ارديبهشت 1392
سلام .....

ممنون که سر زده بودی و ممنون از محبت شما ، امیدوارم همیشه موفق باشی ، هر کمکی هم از دست من بر میاد مضایقه ندارم .....

" ه.م غروب "


negar
ساعت19:04---14 ارديبهشت 1392
عزیزم لینکی!خیلی دوست دارم کمکت کنم بهم رمز بده!ولی بعد امتحانا باشه؟ چون الان دوتا وب خودمم به زور دارم آپ میکنم!.ولی امتحانا تموم شه حتما میام.قول قول میدم

negar
ساعت13:26---14 ارديبهشت 1392
واقعا قشنگ وخوندنی بود.مرسی!به منم سر بزن

alireza
ساعت11:32---3 آبان 1391
salam kheily aali bud mamnun

age hosele ma va facebook ro dashti add kon..id= facebook\\ziabakhsh
alireza ziabakhsh
montazerama


رامين
ساعت10:54---7 بهمن 1390
سلام محدثه خانوم..ممنون كه به وبم سر زدي..قرار بود زودتر بيام..ولي يادم رفت...ببخش.....الانم چند روزيه آپم..حتما بيا...منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : خدا, مناجات, شکر,
پنج شنبه 4 مهر 1398 12:15 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§