خدایا


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

نگاره: ‏خدایا !

بدان بیش از عشق بر تو عاشقم مهربان من !

خدای من ...!

پناه من... !

باران که می بارد ...

ایمان می آورم که تو خدای مهربانم باران رحمتت را

با قطره های باران بر من نازل می کنی ...

و به من بوسه می زنی ...!‏

خدایا !

بدان بیش از عشق بر تو عاشقم مهربان من !

خدای من ...!

پناه من... !

باران که می بارد ...

ایمان می آورم که تو خدای مهربانم باران رحمتت را

با قطره های باران بر من نازل می کنی ...

و به من بوسه می زنی ...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : خدایا, بدان, عشق, عاشقم, مهربان, خدای من, پناه من, باران که می بارد, ایمان, رحمتت, قطره های باران, نازل, بوسه,
سه شنبه 5 آذر 1392 12:3 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§